Memorabilia from surfing's golden age Covering the 1920s to the 1960s, this book brings together vintage ads, postcards, brochures, and photographs as well as period "Top 10" lists covering surf superstars, songs, and surfing spots. If you've ever found yourself waxing nostalgic for bygone beach culture, this is the book for you. Lire la suite
Jim Heimann est directeur d'édition pour TASCHEN America. Anthropologue culturel, historien et fervent collectionneur, il est l'auteur de nombreux livres sur l'architecture, la culture pop et l'histoire de Los Angeles et de Hollywood, dont Surfing, Los Angeles. Portrait d'une ville et la fameuse série All-American Ads.
Caractéristiques
Caractéristiques
Date Parution
03/06/2009
Collection
Icons
EAN
9783836514361
Nb. de Pages
192
Caractéristiques
Editeur
Taschen
Poids
424 g
Présentation
Grand format
Dimensions
20,3 cm x 14,9 cm x 1,8 cm
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Livre numérique
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Détail
Memorabilia from surfing's golden age Covering the 1920s to the 1960s, this book brings together vintage ads, postcards, brochures, and photographs as well as period "Top 10" lists covering surf superstars, songs, and surfing spots. If you've ever found yourself waxing nostalgic for bygone beach culture, this is the book for you.
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